Pristupačnost
Pristupačnosti
loading

Redoviti 10 - satni odgojno obrazovni program

Redoviti 10 satni program (prema ponudi obrazovnih sadržaja) dijelimo na:

  1. Program za djecu u dobi od 1 do 3 godine života

Naglasak u ovoj ranoj dobi dobi stavljamo na odgajatelja koji treba  biti maksimalno osjetljiv, vidjeti i čuti potrebe i interese djeteta rane dobi kako bi ih zadovoljio. Osim visoko obrazovanog i osjetljivog odgajatelja organiziramo okruženje koje je djeci, na prvi pogled, zanimljivo i koje ih poziv ana igru. To je posebno važno u periodu prilagodbe djece na vrtić jer je to kritični trenutak za dijete i roditelja na koji kvalitetan vrtić treba biti dovoljno osvijest! Trajanje prilagodbe individualno je od djeteta do djeteta te je nužno da svom djetetu pružite onoliko vremena koliko je njemu potrebno. U tom se razdoblju odgojitelj će se maksimalno posvetiti svakom djetetu pojedinačno nastojeći udovoljiti njegovim interesima i željama te svojim ponašanjem i djelovanjem dati mu do znanja da ga razumijete i da mu želite pomoći koliko god je to moguće. Djeca od najranije dobi trebaju učiti čineći, istražujući i sudjelujući u različitim aktivnostima s drugom djecom, starijom i mlađom. Okruženje vrtića svojim oblikovanjem predstavlja dodatnog odgojitelja. Ono je osmišljeno na način da poziva djecu na aktivnost, a izbor centar i radionica stručno se osmišljava materijalima iz različitih područja te  strukturira u prostoru da djeca mogu relativno jednostavno prelaziti iz jednog u drugi. Važno nam je da se okruženje u kojem djeca borave kontinuirano mijenja kako se mijenjaju interesi i potrebe djece. U kvaliteti promjene do izražaja dolazi istraživačka kompetencija odgojitelja. U ovaj program postupno uvodimo elemente NTC programa kroz igru budući da je igra unutrašnja motivacija djeteta za kretanjem i razvojem motoričkih vještina, što je  ključni faktor NTC programa u ranoj dobi.

  1. Program za djecu u dobi od 3 godine do polaska u školu  

Cjelokupni rad s djecom ove dobi zasnovan je na interakcijama i suradnji djece međusobno te djece i odgajatelja. Odgajatelji svakodnevno u svom odgojno - obrazovnom radu uvažavaju interese djeteta, potičući njegovo istraživanje i samostalno dolaženje do rješenja (otkrivanje) onog što istražuje. U ovom pristupu dijete i odgajatelj se nalaze u ulozi istraživača unutar bogato opremljenog i poticajnog okruženja koje raznolikošću i zanimljivošću ponuđenih materijala poziva na aktivnost i istraživanje čiji je rezultat stjecanje znanja, njihovo stalno preispitivanje, mijenjanje i nadogradnja. Strukturirani i nestrukturirani materijali za igru i istraživanje prilagođeni su  individualnim potrebama djece različite kronološke dobi. U svakom djetetu živi  istraživač, a naša je zadaća omogućiti mu kretanje i istraživanje dinamikom koja mu odgovara. Djeca uče  „kad su im zaposlene ruke“ (u konkretnom iskustvu manipulacije i istraživanja materijala).Vođeni takvim razumijevanjem djeteta rane i predškolske dobi razvijamo vlastiti kurikulum koji se temeljiti na humanističkom pristupu, implementirajući u njega:

  • Obrazovne sadržaje Cambridge Early Years  (CEY) kurikuluma

Detaljnije

 

 

Redoviti 10 - satni odgojno obrazovni program
Redoviti 10 - satni odgojno obrazovni program
Redoviti 10 - satni odgojno obrazovni program

Kraći programi

Sportski program

Sportski program

Današnji životni stil, okarakteriziran užurbanošću, dovodi do veoma niske zastupljenosti tjelesnih aktivnosti u našem životu, pa tako i kod djece predškolske dobi. Znajući da su tjelesne aktivnosti važan korak u...
Detaljnije
STEM program

STEM program

STEM označava kraticu za područja koje se bave znanošću, tehnologijom, inženjerstvom i matematikom. Ali kako  znanost povezati s predškolskom dobi, je li prerano da djeca upoznaju takve pojmove. Odgovor je ne, za...
Detaljnije
Abakus

Abakus

Priča o abakusu počinje u Mezopotamiji, s kamenčićima u pijesku. Kroz dugi period ideja je putovala kontinentom da bi u Japan stigla u Edo periodu. Svećenici u hramovima u tom su periodu djecu učili čitanje, pisanje i...
Detaljnije
Dramski program

Dramski program

Djeca su danas izložena raznim medijima, od televizije, interneta do mobitela, koji često privlače veliku pažnju gledatelja, ne nudeći zapravo stvarno iskustvo i doživljaj. Smatramo da je važno djeci omogućiti vrijeme...
Detaljnije
Ritmika i kreativni ples

Ritmika i kreativni ples

Cilj programa kreativnog plesa je približavanje plesne umjetnosti djeci kroz umjetnički doživljaj i izražavanje, stjecanje osnovnih znanja i vještina u plesu, otkrivanje i razvijanje plesne nadarenosti, poticanje...
Detaljnije
Rano učenje njemačkog jezika

Rano učenje njemačkog jezika

Razlozi zašto učiti njemački jezik su mnogobrojni, on je najrasprostranjeniji materinski jezik u Europi i jedan od tri radna jezika Europske unije. Hrvatsku godišnje posjeti više od dva milijuna turista s...
Detaljnije
Igra, ti i ja  individualni rad s psihologom

Igra, ti i ja  individualni rad s psihologom

I davni mislioci već su bili prepoznali važnost igre, Platon je rekao da ćemo više otkriti o osobi u sat vremena igre, nego da cijele godine razgovaramo. Ova rečenica zapravo govori koliko otvorena, opuštena i...
Detaljnije

Obratite nam se...

Naš je dječji vrtić mjesto u kojem dijete ima mogućnost proživjeti svoje djetinjstvo u čitavoj svojoj punini.

Kontaktirajte nas