Redoviti 10 - satni odgojno obrazovni program
Redoviti 10 satni program (prema ponudi obrazovnih sadržaja) dijelimo na:
- Program za djecu u dobi od 1 do 3 godine života
Naglasak u ovoj ranoj dobi dobi stavljamo na odgajatelja koji treba biti maksimalno osjetljiv, vidjeti i čuti potrebe i interese djeteta rane dobi kako bi ih zadovoljio. Osim visoko obrazovanog i osjetljivog odgajatelja organiziramo okruženje koje je djeci, na prvi pogled, zanimljivo i koje ih poziv ana igru. To je posebno važno u periodu prilagodbe djece na vrtić jer je to kritični trenutak za dijete i roditelja na koji kvalitetan vrtić treba biti dovoljno osvijest! Trajanje prilagodbe individualno je od djeteta do djeteta te je nužno da svom djetetu pružite onoliko vremena koliko je njemu potrebno. U tom se razdoblju odgojitelj će se maksimalno posvetiti svakom djetetu pojedinačno nastojeći udovoljiti njegovim interesima i željama te svojim ponašanjem i djelovanjem dati mu do znanja da ga razumijete i da mu želite pomoći koliko god je to moguće. Djeca od najranije dobi trebaju učiti čineći, istražujući i sudjelujući u različitim aktivnostima s drugom djecom, starijom i mlađom. Okruženje vrtića svojim oblikovanjem predstavlja dodatnog odgojitelja. Ono je osmišljeno na način da poziva djecu na aktivnost, a izbor centar i radionica stručno se osmišljava materijalima iz različitih područja te strukturira u prostoru da djeca mogu relativno jednostavno prelaziti iz jednog u drugi. Važno nam je da se okruženje u kojem djeca borave kontinuirano mijenja kako se mijenjaju interesi i potrebe djece. U kvaliteti promjene do izražaja dolazi istraživačka kompetencija odgojitelja. U ovaj program postupno uvodimo elemente NTC programa kroz igru budući da je igra unutrašnja motivacija djeteta za kretanjem i razvojem motoričkih vještina, što je ključni faktor NTC programa u ranoj dobi.
-
Program za djecu u dobi od 3 godine do polaska u školu
Cjelokupni rad s djecom ove dobi zasnovan je na interakcijama i suradnji djece međusobno te djece i odgajatelja. Odgajatelji svakodnevno u svom odgojno - obrazovnom radu uvažavaju interese djeteta, potičući njegovo istraživanje i samostalno dolaženje do rješenja (otkrivanje) onog što istražuje. U ovom pristupu dijete i odgajatelj se nalaze u ulozi istraživača unutar bogato opremljenog i poticajnog okruženja koje raznolikošću i zanimljivošću ponuđenih materijala poziva na aktivnost i istraživanje čiji je rezultat stjecanje znanja, njihovo stalno preispitivanje, mijenjanje i nadogradnja. Strukturirani i nestrukturirani materijali za igru i istraživanje prilagođeni su individualnim potrebama djece različite kronološke dobi. U svakom djetetu živi istraživač, a naša je zadaća omogućiti mu kretanje i istraživanje dinamikom koja mu odgovara. Djeca uče „kad su im zaposlene ruke“ (u konkretnom iskustvu manipulacije i istraživanja materijala).Vođeni takvim razumijevanjem djeteta rane i predškolske dobi razvijamo vlastiti kurikulum koji se temeljiti na humanističkom pristupu, implementirajući u njega:
- Obrazovne sadržaje Cambridge Early Years (CEY) kurikuluma



Kraći programi
Sportski program
STEM program
Abakus
Dramski program
Ritmika i kreativni ples
Rano učenje njemačkog jezika
Igra, ti i ja individualni rad s psihologom


