Dramski program

Djeca su danas izložena raznim medijima, od televizije, interneta do mobitela, koji često privlače veliku pažnju gledatelja, ne nudeći zapravo stvarno iskustvo i doživljaj. Smatramo da je važno djeci omogućiti vrijeme za maštanje, mirno razmišljanje, istraživanje svojih iskustava, kreativno stvaranje, aktivno kreiranje mogućih situacija, prerađivanje zbunjujućih i novih situacija i sl. Ideja organizacije dramskog programa u vrtiću jest omogućiti djetetu vrijeme za istraživanje i produbljivanje svojih iskustava te uživanje u kreativnom zanosu koji pruža scenska igra.
Pripremi umjetničkog konteksta treba pristupiti stručno, nudeći promišljeno bogatstvo raznih materijala i aktivnosti, jer upravo takvo okruženje djecu poziva na igru i stvaranje. Predmeti svakodnevne uporabe u trenu postaju poticaji i rekviziti kojima djeca nadograđuju svoju imitativnu-simboličku igru u igru uloga (kuhača može postati čarobni štapić, veliki sladoled, prekrivač za lutke plašt, a kutija s čarobna škrinja s predmetima...). Prihvaćanje djetetove prirodne kreativnosti, koje tijekom odgojno-obrazovnog procesa dijete izražava, treba pažljivo njegovati, poticati i razvijati različitim oblicima izražavanja i stvaranja. Najveći značaj jest u tome da dijete dobije dovoljno ljubavi, slobode, zabave i moći. Djeca koja kroz različite umjetničke aktivnosti kontinuirano uče različite modalitete verbalne i neverbalne komunikacije, upoznaju se s različitostima i njihovim vrijednosnim sustavima, kulturnim i civilizacijskim, lakše će i konstruktivnije prihvaćati i razumijevati zajednicu i sudjelovati u njenom životu.
Nositelji programa: Odgojitelji Dječjeg vrtića Mali istraživač.