Dječji vrtić Mali istraživač
Novosti MALIH ISTRAŽIVAČA

Novosti MALIH ISTRAŽIVAČA

Novosti i događanja

  • 1, 2, 3 die Schule ist vorbei!

    26. lipanj 2017.

    1, 2, 3 završili smo s učenjem njemačkog mi!

    Naši mali istraživači uspješno su završili  proteklu godinu učenja njemačkog jezika. Tijekom godine učili smo, plesali, igrali se, izrađivali stvari, rješavali zadatke, gledali predstave i zabavljali se. I na kraju podijelili svima zaslužene diplome. Hvala svima povjerenju i suradnji.

    Vidimo se ponovno od jeseni :)

  • Kako odrasli uče

    06. ožujak 2017.

    Svi odgojitelji Dječjeg vrtića Mali istraživač položili su B2 stupanj znanja engleskog jezika. Ali nama to nije bilo dovoljno.

    Procijenili smo da je za kvalitetniji prijenos znanja jezika potrebna dodatna edukacija u obliku metodičkih radionica koju su ovog petka počeli pohađati svi stručni djelatnici 
    Dječjeg vrtića Mali istraživač. Nositelji radionica, kroz slijedeće dvije godine, su stručni, profesionalni i srdačni profesori Učilišta CVRČAK koje se bavi obrazovanjem djece i odraslih . Ovo učilište izabrali smo jer pratimo njihov dugogodišnji rad koji se bazira na stalnom osuvremenjivanju pristupu učenja i najsuvremenijim metodama rada koje se temelje na visokim svjetskim standardima.Što reći nego najbolje za najbolje

    Poticanjem učenja kroz zabavu, usvajanjem kvalitetnih načina situacijskog učenja i razvijanjem kreativnog razmišljanja odgojitelja bogatiti ćemo profesionalnost naših odgojitelja u budućem prijenosu znanja engleskog jezika malim istraživačima.

    Vidite kako je to bilo prošlog petka poslijepodne u našem vrtiću…

     
  • Fašnik u vrtiću

    28. veljača 2017.

    Danas je bio neobičan dan...

    U vrtiću su nas posjetile vesele princeze, balerine, gusari, policajci, kosturi, super junaci i raznorazni likovi iz filmova i priča. 

    A na kraju slavlja zasladili smo se krafnama :)

  • STEMI robot

    24. veljača 2017.

    Danas su nas posjetili izumitelji robota Stemija i pokazali nam kako se roboti kreću, razgibavaju, ali i plešu…

    STEM označava kraticu za područja koje se bave znanošću, tehnologijom, inženjerstvom i matematikom. Ali kako  znanost povezati s predškolskom dobi, je li prerano da djeca upoznaju takve pojmove. Odgovor je ne, za znanost nikad nije prerano! Kada se okrenete oko sebe načini djelovanja prirodnih pojava i elemenata su svuda oko nas. Primjerice kako funkcionira telefon i kako glas može putovati iz jednog dijela svijeta u drugi. Kako možemo puštati vodu iz slavine na 10. katu, zašto je nebo plavo… Pitanja je bezbroj, a djeca već intuitivno pitaju zašto tako stvari funkcioniraju. 

  • Razine učenja

    22. veljača 2017.

    Učenje je proces, koji traje i ne mora prestati. Učimo od rođenja skroz do smrti, oni koji smatraju da starije osobe ne uče varaju se, svaki dan naučimo nešto novo pa makar to bile i jednostavne činjenice koje kasnije povežemo u neku nama smislenu cjelinu.

    Kada nešto želimo zapamtiti, trebamo to dovoljan broj puta ponoviti i moći ćemo se toga sjetiti. Međutim nešto zapamtiti ne znači nužno to i u potpunosti naučiti. Zapamćivanje je tek prva razina učenja.

    Primjerice, činjenicu da vjetar može pokretati prijevozna sredstva, znate i nije je teško upamtiti, vidjeli ste puno toga što pokreće vjetar.  Znate da vjetar može pokrenuti nešto što  se kreće, shvatili ste to, možete opisati kako djeluje i mogli biste to primijeniti u nekoj jednostavnijoj situaciji.

    Ali ono što nas zanima su više razine učenja; one se odnose na analiziranje, procjenjivanje i kreiranje. Kada biste pokušali takvo prijevozno sredstvo napraviti, prvi korak bi bio analiza; od čega napraviti prijevozno sredstvo, kakav materijal koristiti, što je potrebno da se predmet može bolje kretati, hoćete li koristiti kotače, kakvo jedro staviti i mnoga druga pitanja.

    Zatim procijeniti kako bi jedro trebalo stajati ako ćemo ga koristiti, koliko bi trebalo biti veliko, kako sastaviti takvo vozilo… I na kraju kreirati ga i stvoriti. Možda ćemo se u tom procesu slaganja trebati vratiti na neke prijašnje korake, povezati s nekim starim znanjima i ponovno isprobati.

    Vidite li koliko naš mozak sada treba razmišljati. Koliko moždanim puteva i veza treba koristiti? Da bismo došli do rješenja trebalo je puno promišljanja i razmišljanja. I upravo je to ono što je bitno doći do tih razina. Nije niti važno, ako u svom pokušaju niste odmah uspjeli, ali bili ste aktivno uključeni u proces razmišljanja i jednoga dana možda vam baš padne na pamet ideja što napraviti.