Dječji vrtić Mali istraživač
Novosti MALIH ISTRAŽIVAČA

Novosti MALIH ISTRAŽIVAČA

Novosti i događanja

  • OBAVIJEST O DOSTAVLJANJU PREDBILJEŽBI ZA MOGUĆI UPIS U DJEČJI VRTIĆ MALI ISTRAŽIVAČ (ped.godina 2019/2020)

    07. siječanj 2019.

    Poštovani svi

    Obaviještavamo Vas o početku roka dostave predbilježbi za upis djece u Dječji vrtić Mali istraživač . Rok dostave formulara je od 7.1.2019. do 28.2.2019. godine.

    U prvom tjednu ožujka (svi roditelji koji su dostavili predbilježbu) službeno će biti obaviješteni o mogućnostima prihvata i upisa djeteta u vrtić.

    Prednost pri upisu imaju :
    • djeca roditelja koji su već korisnici našeg programa
    • djeca roditelja koji su tijekom 2017/2018 dostavili predbilježbe za mogući upis

    Predbilježbe se mogu dostaviti na predviđenom formularuhttp://www.mali-istrazivac.hr/userfiles/pdfs/FPD.pdf koje roditelji mogu dostaviti

    • putem e-maila na ravnatelj@mali-istrazivac.hr

    • osobnim dolaskom u Upravu vrtića 
    http://www.mali-istrazivac.hr/gdje-smo)

    Nakon navedenog roka i dalje ćemo zaprimati i ažurirati predbilježbe, ali će upisi biti mogući ukoliko :
    • netko od roditelja čiji smo zahtjev zaprimili odustane od upisa
    • ne budemo popunili upisni kapacitet za 2019/2020. godinu u prvom (gore navedenom) roku

  • PONUDA LOGOPEDSKIH TRETMANA U VRTIĆU

    03. listopad 2018.

    Kako bismo pružili što kvalitetniju uslugu prihvata povećali smo broj članova stručno razvojne službe našeg vrtića. Tako uz pedagoginju, psihologinju i zdravstvenog voditelja vrtića od veljače 2018.. godine imamo i  logopedinju Doru Pribanić.

    Prisustvo logopeda u vrtiću višestruko je korisno jer je kao stručnjak ovog profila  kontinuirano uključena u ukupan odgojno-obrazovni proces kako bi pružili podršku odgojiteljima u dijelu logopedske procjene svakog polaznika našeg vrtića na području vještina socijalne komunikacije (združena pažnja, komunikacijske funkcije i sredstva), jezičnog razumijevanja, jezične produkcije, izgovora (artikulacija pojedinih glasova, tečnost, ritam i tempo govora), glasa i procjene pred- vještina čitanja i pisanja (fonološka svjesnost, imenovanje, grafomotorika, vizualna percepcija, pripovijedanje).

    Zapošljavanje logopeda dodatno je  motivirano podrškom i  željom dijela roditelja da logopedsku procjenu i dijagnosticiranu potrebu logopedskih tretmana za određeno  dijete provodimo u okviru vrtića.  Naša Dora provodi  logopedske procjene sve upisane djece i predlaže stručno djelovanja u odnosu na postavljenu procjenu u izravnom kontaktu s roditeljima djeteta kojem je potreban određeni logopedski tretman.

    Da li će se roditelj odlučiti navedene tretmane provoditi u vrtiću ili u nekoj drugoj specijaliziranoj ustanovi ovisi o osobnom odabiru roditelja na koji nikako ne utječemo.

    Osobno smo mišljenja da logopedski tretmani :

    • Omogućavaju djeci da u jutarnjim satima kad su djeca motivirana i odmorna daleko lakše  pristupaju logopedskim tretmanima (u poznatom okruženju)

     

    • Omogućavaju roditeljima više slobodnog vremena budući da ne trebaju (nakon posla) voditi svoje dijete na potrebne logopedske tretmane koje je naša logopedinja stručno odradila  u vrijeme boravka djeteta u vrtiću
  • NOVINA U NAŠIM PROGRAMIMA

    07. ožujak 2018.

    NOVINA U NAŠIM PROGRAMIMA

    • STRUKTURIRANI ENGLESKI JEZIK

    Ponuda strukturiranog oblika učenja ENGLESKOG JEZIKA posljedica je želje roditelja ali i našeg osobnog promišljanja. Zamišljen je kao nadopunu postojećem situacijskom učenju engleskog jezika u koji su od upisa uključena sva djeca u našem vrtićiu . Strukturirani oblik nudimo djeci u dobi od treće godine života do polaska u školi .

    Izabrali smo OXFORDOV program ranog učenja engleskog jezika kao i radne listove koji prate ovaj program.

    Program će se provoditi  svake godine od 15. rujna do lipnja  kroz 8 mjesečnih ciklusa (64 sata). Djeca će se u program uključivati  2x tjedno po 45 min.

    Nositelji programa: Odgojitelji Dječjeg vrtića Mali istraživač  koji su u protekle dvije godine intenzivno pohađali školu stranih jezika Cvrčak , usvajali znaje jezika do razine B2 i C1 kako bi uz dodatne metodičke vježbe koje su prošli  u istoj školi stranih jezika postali vrsni nositelji svih kraćih jezičnih programa, pa i engleskog programa.

    • TALIJANSKI JEZIK

    Razlozi zašto učiti TALIJANSKI JEZIK su mnogobrojni:

    Talijanski jezik ubraja se u grupu romanskih jezika, službeni je jezik u nekoliko zemalja, a njime se koristi oko 70 milijuna ljudi. Peti je jezik po redu učenja stranih jezika u svijetu, što govori o velikom interesu za učenje i korištenje ovog stranog jezika. Dok su talijanska kultura i povijest ishodište umjetnosti, arhitekture, glazbe i kuhinje. Poznavanje stranih jezika neizbježna je sastavnica vremena u kojem živimo. Potreba odgoja za demokratizaciju osobito je važna, a pri tome strani jezici zauzimaju sve važnije mjesto. Razvoj novih medija i sredstava komunikacije doveo je do toga da danas prosječna osoba poznaje ljude diljem svijeta, da s njima komunicira, putuje, otkriva nove kulture, a pritom se komunikacija odvija na jeziku koji nije materinji.

    Program ranog učenja talijanskog jezika će se provoditi  svake godine od 15. rujna do lipnja  kroz 8 mjesečnih ciklusa (64 sata). Djeca će se u program uključivati  2x tjedno po 45 min.

    Materijal za učenje koji smo izabrali je Raccontami 1 libro koji će se kasnije nadopunjavati novim materijalima (u skladu s brzinom usvajanja talijanskog jezika svakog djeteta uključenog u ovaj program).

    Nositelji programa: Odgojitelji Dječjeg vrtića Mali istraživač  koji su u protekle dvije godine intenzivno pohađali školu stranih jezika Cvrčak , usvajali znaje jezika do razine B2  kako bi uz dodatne metodičke vježbe koje su prošli  u istoj školi stranih jezika postali vrsni nositelji svih kraćih jezičnih programa, pa i talijanskog programa.

     

     

  • Želimo vam sretnu i uspješnu Novu godinu!

    02. siječanj 2018.

    Želimo vam sretnu i uspješnu Novu godinu, puno lijepih trenutaka, veselih događaja, igre i ljubavi!

  • Dječje likovno stvaralaštvo

    23. listopad 2017.

    Svijet dječjeg likovnog stvaralaštva fascinantno je područje, puno neočekivanog i nepredvidivog. Način na koji djeca stvaraju od svoje najranije dobi svojom svježinom i autentičnošću nadmašuje sva očekivanja, naravno, pod uvjetom da smo ga sposobni prihvatiti u njegovoj izvornosti.

    Antonija Balić Šimrak, Učiteljski fakultet, Zagreb